Vergelijk onze Kaarten

Ontdek in een paar klikken welke Kaart het best bij U past.

American&nbsp;Express<sup>®</sup> Platinum Kaart

American Express® Platinum Kaart

570/jaar
Een uitzonderlijke Kaart: toegang tot lounges, Travel & Concierge Service, …
American&nbsp;Express<sup>®</sup> Gold Kaart

American Express® Gold Kaart

115/jaar (195 met bijstand voor 2 voertuigen)
Exclusieve Kaart: Gold Travel Service, verzekeringen voor reizen en shoppen, …
American&nbsp;Express<sup>®</sup> Green Kaart

American Express® Green Kaart

65/jaar
Internationale betaalkaart: reis- en aankoopverzekeringen, …
Blue Kaart van American Express<sup>®</sup>

Blue Kaart van American Express®

35/jaar
Het essentiële van een betaalkaart: bescherming tegen fraude, 24/7 klantendienst
Brussels Airlines Premium American&nbsp;Express<sup>®</sup> Kaart

Brussels Airlines Premium American Express® Kaart

150/jaar
Frequent Flyer Kaart: de snelste manier om meer awardmijlen te sparen
Brussels Airlines Preferred American&nbsp;Express<sup>®</sup> Kaart

Brussels Airlines Preferred American Express® Kaart

120/jaar
Frequent Flyer Kaart: spaar elke dag meer awardmijlen
Vorig Volgend

Diensten

Gratis toegang tot het Membership Rewards® programma

Klantendienst beschikbaar 7d/7 en 24u/24

Reis- en aankoopverzekeringen, reisbijstand en bijstand voor voertuigen

5 gratis Bijkomende Kaarten

Platinum Travel Service

Platinum Concierge Service

Toegang tot 1000 luchthavenlounges

Toegang tot het Membership Rewards® getrouwheidsprogramma

Klantendienst beschikbaar 7d/7 en 24u/24

Reis- en aankoopverzekeringen, reisbijstand

Gratis Bijkomende Kaart

Gold Travel Service

Toegang tot het Membership Rewards® getrouwheidsprogramma

Klantendienst beschikbaar 7d/7 en 24u/24

Reis- en aankoopverzekeringen

Toegang tot het Membership Rewards® getrouwheidsprogramma

Beschikbaarheid van de klantendienst 7d/7 en 24u/24

€ 1 uitgegeven met de Kaart = 1,5 awardmijlen

6.000 awardmijlen als welkomstgeschenk

Elk jaar 10.000 awardmijlen in functie van uw uitgaven

Uw awardmijlen vervallen niet

Reis- en aankoopverzekeringen

Klantendienst beschikbaar 7d/7 en 24u/24

€ 1 uitgegeven met de Kaart = 1,25 awardmijlen

3.000 awardmijlen als welkomstgeschenk

Elk jaar 5.000 awardmijlen in functie van uw uitgaven

Uw awardmijlen vervallen niet

Reis- en aankoopverzekeringen

Klantendienst beschikbaar 7d/7 en 24u/24

Getrouwheidsprogramma

1€ uitgegeven = 1 Membership Rewards punt

Programma inbegrepen

Punten blijven levenslang geldig en kunnen ingewisseld worden voor cadeaus, cadeaubonnen of overgezet worden naar uw favoriete Frequent Traveler programma (Miles & More, Eurostar ...).

1€ uitgegeven = 1 Membership Rewards punt

Optioneel betalend programma (18,5€/jaar)

Punten blijven levenslang geldig en kunnen ingewisseld worden voor cadeaus, cadeaubonnen of overgezet worden naar uw favoriete Frequent Traveler programma (Miles & More, Eurostar ...).

1€ uitgegeven = 1 Membership Rewards punt

Optioneel betalend programma (18,5€/jaar)

Punten blijven levenslang geldig en kunnen ingewisseld worden voor cadeaus, cadeaubonnen of overgezet worden naar uw favoriete Frequent Traveler programma (Miles & More, Eurostar ...).

1€ uitgegeven = 1 Membership Rewards punt

Optioneel betalend programma (18,5€/jaar)

Punten blijven levenslang geldig en kunnen ingewisseld worden voor cadeaus, cadeaubonnen of overgezet worden naar uw favoriete Frequent Traveler programma (Miles & More, Eurostar ...).

1€ uitgegeven = 1,5 awardmijlen

Programma inbegrepen

Betalingskaart gekoppeld aan het internationaal getrouwheidsprogramma Miles & More

1€ uitgegeven = 1,25 awardmijlen

Programma inbegrepen

Betalingskaart gekoppeld aan het internationaal getrouwheidsprogramma Miles & More

Betalingsvrijheid

Bescherming tegen fraude

Uw bestedingslimiet evolueert in functie van uw betalingshistoriek bij American Express

Uw Kaart wordt aanvaard in duizenden handelszaken

Online raadpleging van u Kaartrekening

Vervangende Kaart binnen 48 uur

Bijkomende Kaart voor uw partner of meerderjarig kind

Afhalen van cash geld

Bescherming tegen fraude

Uw bestedingslimiet evolueert in functie van uw betalingshistoriek bij American Express

Uw Kaart wordt aanvaard in duizenden handelszaken

Online raadpleging van u Kaartrekening

Vervangende Kaart binnen 48 uur

Bijkomende Kaart voor uw partner of meerderjarig kind

Afhalen van cash geld

Bescherming tegen fraude

Uw bestedingslimiet evolueert in functie van uw betalingshistoriek bij American Express

Uw Kaart wordt aanvaard in duizenden handelszaken

Online raadpleging van u Kaartrekening

Vervangende Kaart binnen 48 uur

Bijkomende Kaart voor uw partner of meerderjarig kind

Afhalen van cash geld

Bescherming tegen fraude

Uw bestedingslimiet evolueert in functie van uw betalingshistoriek bij American Express

Uw Kaart wordt aanvaard in duizenden handelszaken

Online raadpleging van u Kaartrekening

Vervangende Kaart binnen 48 uur

Bijkomende Kaart voor uw partner of meerderjarig kind

Afhalen van cash geld

Bescherming tegen fraude

Uw bestedingslimiet evolueert in functie van uw betalingshistoriek bij American Express

Uw Kaart wordt aanvaard in duizenden handelszaken

Online raadpleging van u Kaartrekening

Vervangende Kaart binnen 48 uur

Bijkomende Kaart voor uw partner of meerderjarig kind

Afhalen van cash geld

Bescherming tegen fraude

Uw bestedingslimiet evolueert in functie van uw betalingshistoriek bij American Express

Uw Kaart wordt aanvaard in duizenden handelszaken

Online raadpleging van u Kaartrekening

Vervangende Kaart binnen 48 uur

Bijkomende Kaart voor uw partner of meerderjarig kind

Afhalen van cash geld

Reisverzekeringen

Waarborg reisannulering en-onderbreking (1) (2) (3)

Wat biedt deze garantie? Een ernstig gezondheidsprobleem vastgesteld bij u of één van uw dierbaren (familie tot de 2e graad) of schade aan uw woning verhindert u om op reis te vertrekken en de reis wordt geannuleerd? Geen probleem.(1) Als u uw reis betaald heeft met uw Kaart, bent u verzekerd voor uw niet-terugvorderbare reiskosten, met een maximum afhankelijk van het type Kaart (3). Als om dezelfde redenen uw verblijf wordt onderbroken, wordt het ongebruikte deel ook gedekt.

Wat zijn de belangrijkste uitsluitingen of aandachtspunten ? De reis moet met de Kaart betaald worden. Als u betaalt voor vrienden of kleinkinderen, overweeg dan om een ​​aparte polis af te sluiten om hun reis te dekken. Reizen die worden uitgevoerd als onderdeel van een professionele activiteit vallen niet onder deze garantie (met uitzondering van de Brussels Airlines Preferred and Premium Kaarten uitgegeven na maart 2014).

Tot 10.000€/reis/Kaart/familie, per opeenvolgende periode van 12 maanden
Tot 6000€/reis/Kaart/familie, per opeenvolgende periode van 12 maanden
Tot 5.000€/reis/Kaart/familie, per opeenvolgende periode van 12 maanden
Tot 5.000€/reis/Kaart/familie, per opeenvolgende periode van 12 maanden

Ticket upgrade/ Herwaardering van de tickets (1) (2) (3)

Wat biedt deze garantie? Uw vlucht is met meer dan 4 uur vertraagd, of is overboekt, uw heeft uw verbinding gemist en er wordt geen alternatief binnen 4 uur door de luchtvaartmaatschappij voorgesteld? De garantie (1) (2) dekt de bijkomende kosten (3), uw vervoersbewijs "heen" of "weer" wordt omgezet naar een categorie van een gelijkaardige of hogere klasse.

Wat zijn de belangrijkste uitsluitingen of aandachtspunten? De reis moet met de Kaart betaald worden. Als de luchtvaartmaatschappij u binnen 4 uur een alternatief aanbiedt, is de garantie niet van kracht. Houdt er ook rekening mee dat de extra kosten moeten worden betaald met de Kaart, ...

Op basis van de reële kosten
Op basis van de reële kosten
Op basis van de reële kosten
Tot 2.500€/reis voor alle reizigers
Tot 2.500€/reis voor alle reizigers

Vertraagde bagage (1) (2) (3)

Wat biedt deze garantie?
U komt aan op uw reisbestemming en uw bagage is er niet binnen 4 uur? Uw dringende uitgaven voor kledingstukken en benodigheden (zoals: toiletartikelen, ...) op de plaats van bestemming worden terugbetaald (1) (2) (3). Als uw bagage na 48 uur nog niet aangekomen zijn, wordt de bestedingslimiet naar boven bijgesteld!

Wat zijn de belangrijkste uitsluitingen of aandachtspunten? De reis moet met de Kaart betaald worden.
Deze waarborg dekt het ongemak van bagage vertragingen op de bestemming (niet bij thuiskomst) en dekt niet het verlies van uw bagage en niet de inhoud van de vertraagde bagage. De garantie wordt verleend op basis van de werkelijke kosten, het is geen vaste prijs, ...

Tot 400€/reis na 4u
en tot 1.050€/reis na 48u
(als uw bagage nog steeds niet is teruggevonden)
Tot 250€/reis na 4u
en tot 750€/reis na 48u
(als uw bagage nog steeds niet is teruggevonden)
Tot 250€/reis na 4u
en tot 500€/reis na 48u
(als uw bagage nog steeds niet is teruggevonden)
Tot 250€/reis na 4u
en tot 500€/reis na 48u
(als uw bagage nog steeds niet is teruggevonden)

Vluchtvertraging (1) (2) (3)

Wat biedt deze garantie? Uw vlucht is meer dan 4 uur te laat? U kunt aanspraak maken op een vergoeding voor uw redelijke kosten voor hotel, maaltijden en verfrissingen die u heeft opgelopen als gevolg van deze vertraging. (1) (2) (3)

Wat zijn de belangrijkste uitsluitingen of aandachtspunten? De reis moet met de Kaart betaald worden. Als de luchtvaartmaatschappij tussenkomt voor deze kosten, kunt u alleen dekking claimen voor niet-terugvorderbare kosten. Vertragingen veroorzaakt op niet-geregelde vluchten ("charter" type) zijn uitgesloten, ...

Tot 400€/reis voor alle reizigers
Tot 250€/reis voor alle reizigers

Gemiste aansluiting (1) (2) (3)

Wat biedt deze garantie? U heeft uw verbinding gemist omdat uw vorige vlucht meer dan 4 uur te laat was? U kunt aanspraak maken op een vergoeding voor uw redelijke kosten voor hotel, maaltijden en verfrissingen die u heeft opgelopen als gevolg van deze vertraging.(1) (2) (3)

Wat zijn de belangrijkste uitsluitingen of aandachtspunten? De reis moet met de Kaart betaald worden. Als de luchtvaartmaatschappij tussenkomt voor deze kosten, kunt u alleen dekking claimen voor niet-terugvorderbare kosten. Vertragingen veroorzaakt op niet-geregelde vluchten ("charter" type) zijn uitgesloten, ...

Tot 200€/reis voor alle reizigers
Tot 150€/reis voor alle reizigers
Tot 200€/reis voor alle reizigers
Tot 200€/reis voor alle reizigers

Reisongevallen verzekering (1) (2) (3)

Wat biedt deze garantie? Op reis zijn U en uw gezinsleden (2) verzekerd in geval van overlijden of blijvende invaliditeit (1) (3) als gevolg van een ongeval als passagier op het openbaar vervoer (vliegtuig, trein, boot, bus, huurvoertuig). Deze dekking omvat ook zoek- en reddingskosten. De plaats van inscheping is ook gedekt.

Wat zijn de belangrijkste uitsluitingen of aandachtspunten? De reis moet met de Kaart betaald worden. In tegenstelling tot 24-uursdekking heeft deze dekking alleen effect bij ongevallen als passagier op het openbaar vervoer, ...

Tot 500.000€
(30.000€ voor zoek en reddingskosten)
Tot 250.000 €
(30.000 € voor zoek- en reddingskosten)
Tot 125.000 €
(30.000 € voor zoek- en reddingskosten)
Tot 250.000€
(30.000€ voor zoek en reddingskosten)
Tot 250.000€
(30.000€ voor zoek en reddingskosten)

Bagageverzekering (1) (2) (3)

Wat biedt deze garantie? In geval van verlies, beschadiging of diefstal van uw bagage toevertrouwd aan een vervoerder, kunt u rekenen op vergoeding van uw bagage en de inhoud ervan.

Wat zijn de belangrijkste uitsluitingen of aandachtspunten? Worden niet als bagage beschouwd: voorwerpen bestemd voor professioneel gebruik, fotografische apparatuur, sieraden, computers, telefoons, ... De garantie wordt verleend op basis van het werkelijke verlies, het is geen forfaitair bedrag , ...

Tot 1.500€/schade/verzekerde
Tot 750€/schade/verzekerde
Tot 750€/schade/verzekerde

Diefstal lederwaren (1) (3) (4)

Wat biedt deze garantie? Slachtoffer van inbraak of agressie (1) (3) (4)? De verzekeraar vergoedt de kosten van het repareren of vervangen van uw leren tas, portefeuille en kaarthouder, gestolen of beschadigd tijdens diefstal of aanranding.

Wat zijn de belangrijkste uitsluitingen of aandachtspunten? De diefstal is niet het gevolg van een aanval of inbraak zoals het verdwijnen of verlies van verzekerde goederen. De garantie wordt verleend op basis van het werkelijke verlies, het is geen forfaitaire bedrag, ...

Tot 300€ /schade/verzekerde/opeenvolgende periode van 12 maanden
Tot 300€ /schade/verzekerde/opeenvolgende periode van 12 maanden

Bijstand

Bijstand aan personen (1) (2)

Wat biedt deze garantie?

In het buitenland garandeert deze dekking medische bijstand, repatriëring, de terugbetaling van medische kosten en hulp aan reisgenoten.
Ze zorgt er ook voor dat uw familie, u in het ziekenhuis kan komen bezoeken(1)(2). Hieronder enkele waarborgen:

  • Repatriëring van de zieke of de gewonde verzekerde samen met een medereiziger naar keuze;
  • Terugkeer van de andere verzekerde medereizigers indien deze hun geplande reis niet kunnen verderzetten;
  • Tussenkomst in de medische kosten opgelopen in het buitenland(3);
  • Vervroegde terugkeer in geval van hospitalisatie van de partner, vader, moeder, zoon of dochter van de verzekerde;
  • Vervroegde terugkeer in geval van overlijden van een naaste verwant;
  • Vervroegde terugkeer wegens zware schade aan de woning van de verzekerde;
  • ...

Wat zijn de belangrijkste uitsluitingen of aandachtspunten?

  • Domicilie van de kaarthouder:
    • Gold: de kaarthouder dient in België of het Groot-hertogdom Luxemburg gevestigd zijn
    • Platinum: de kaarthouder dient gevestigd te zijn in een land van de Europese Economische Ruimte. De eilanden en departementen die geen deel uitmaken van het Europees continent zijn uitgesloten.
  • De medische kosten opgelopen in het buitenland worden terugbetaald na tussenkomst van uw ziekenfonds;
  • Afhankelijk van het type interventie, zal een eigen risico van 35 Eur tot 50 Eur worden toegepast;
  • Interventies voor bepaalde soorten zorg (bijv. Tandheelkundige zorg) kunnen worden beperkt;
  • Het verblijf is beperkt tot 3 opeenvolgende maanden in het buitenland;
  • Medische kosten voor de in het land van domicilie ontvangen verzorging, al dan niet het gevolg van een in buitenland opgelopen ziekte of ongeval zijn uitgesloten;
  • Pathologische toestanden gekend voor het vertrek zijn uitgesloten;
  • Aandoeningen en gebeurtenissen die het gevolg zijn van het gebruik van drugs, alcohol of elke andere stof niet voorgeschreven door een arts zijn uitgesloten;
  • Gebeurtenissen die het gevolg zijn van een kernongeval of een terroristische actie zijn uitgesloten;
  • ...

Medische kosten opgelopen in het buitenland tot 250.000 €
Medische kosten opgelopen in het buitenland tot 50.000 €

Bijstand voor voertuigen (1) (2) (3)

Wat biedt deze garantie?

Hebt u autopech of bent u het slachtoffer van een ongeval? U kunt op ons rekenen tot het probleem opgelost is. We zorgen ervoor dat u zo snel mogelijk uw reis kunt verderzetten en organiseren indien nodig een snelle repatriëring (1)(2).
Een pechbijstand voor twee wagens. Geldig in België, Luxemburg en overal in Europa. Hieronder enkele waarborgen:

  • Pechverhelping, sleping en vervoer van het geïmmobiliseerde voertuig in het land van domicilie en in het buitenland;
  • Onderkomen van de verzekerden in afwachting van de herstellingen(3);
  • Repatriëring van het voertuig en de verzekerden langer dan 5 dagen geïmmobiliseerd in het buitenland;
  • Vervangwagen in uw land van domicilie gedurende 5 opeenvolgende dagen, in België of Luxemburg voor Gold Kaarten en in Europa voor Platinum Kaarten (1)(2);
  • ...

Wat zijn de belangrijkste uitsluitingen of aandachtspunten om te onthouden?

  • De prijs van vervangstukken, onderhoudskosten, herstellingskosten van het voertuig zijn uitgesloten;
  • Herhaalde defecten als gevolg van het niet herstellen van het voertuig na een eerdere tussenkomst van de verzekeraar zijn uitgesloten;
  • ...

Tot 2 voertuigen per Kaartrekening
Op aanvraag (jaarlijkse bijdrage van de Kaart met bijstand aan de voertuigen : 195€)
Tot 2 voertuigen per Kaartrekening

Thuisbijstand (1) (2) (3)

Wat biedt deze garantie?

  • Gezinshulp & kinderoppas (-16 jaar) bij opname in het ziekenhuis in België of Luxemburg (3);
  • Onbewoonbare woning (3):
    • tussenkomst in de hotelkosten;
    • bewakingskosten van de woning gedurende de eerste 48u;
    • voertuig voor het vervoer van het meubilair;
  • Hulp van een slotenmaker bij diefstal of verlies van sleutels;
  • ...

Wat zijn de belangrijkste uitsluiting (en) of aandachtspunten?

  • Het vergeten van sleutels in het huis wordt niet als een verlies beschouwd;
  • ...

Op aanvraag (jaarlijkse bijdrage van de kaart met bijstand aan de voertuigen : 195€)

Comfort bijstand (1) (2) (3)

Wat biedt deze garantie? (1)(2)(3)

Zelfs thuis biedt onze bijstand u een persoonlijke ondersteuning. Hieronder enkele waarborgen:

  • Bij ziekenhuisopname langer dan 48u, tussenkomst in het vervoer heen-en terug van een andere verzekerde naar het ziekenhuis , tussenkomst in de dierenopvang (hond of kat - max. 10 d.);
  • Bij plotse ziekenhuisopname van de verzekerde, vervoer van de kinderen en kleinkinderen naar een ander familielid in België;
  • Bij ongeval, ziekte of overlijden , sturen van een Care Manager (max. 16 uur)
  • Bij een zwaar ongeval , sturen van een Rehabilitation Manager. (max 40 uur)
  • Diensten op aanvraag zoals boodschappendienst, kapper, pedicure, leveren van maaltijden, medische materiaal…

Wat zijn de belangrijkste uitsluitingen of aandachtspunten?

  • Deze bijstand is enkel van toepassing in België;
  • Voor de diensten op aanvraag, blijven de prestaties voor rekening van de verzekerde;
  • ...

Aankoopverzekeringen

Aankoopgarantie (1) (3) (4)

Wat biedt deze garantie? Werd één van de aankopen met uw Kaart gestolen na een inbraak of overval? Of per ongeluk beschadigd binnen de 90 dagen na aankoop? De aankoopgarantie dekt de schade (1)(3)(4).

Wat zijn de belangrijkste uitsluitingen of aandachtspunten? Zijn uitgesloten: diefstal van een motorvoertuig of een diefstal in een motorvoertuig, het verdwijnen of verlies van het eigendom en diefstal anders dan een gekwalificeerde diefstal; het eenvoudig verlies is dus uitgesloten, ...

Tot 10.000€/verzekerde/schade; tot 20.000€/opeenvolgende periode van 12 maanden
Tot 4.000€/verzekerde/schade; tot 10.000€/opeenvolgende periode van 12 maanden
Tot 1000€/verzekerde/schade; tot 5.000€/opeenvolgende periode van 12 maanden
Tot 2.000€ /verzekerde/schade/opeenvolgende periode van 12 maanden
Tot 2.000€ /verzekerde/schade/opeenvolgende periode van 12 maanden

Levering van via internet gekochte goederen (1) (3) (4)

Wat biedt deze garantie? Werd uw internetbestelling niet geleverd? Of voldoen de geleverde goederen niet aan de beschrijving? Werden de goederen beschadigd of niet volledig geleverd? U wordt schadeloos gesteld binnen de garantieperiode (1)(3)(4).

Wat zijn de belangrijkste uitsluitingen of aandachtspunten?
Gegarandeerde aankopen zijn aankopen die zijn gedaan met een handelaar/verkoopwebsite die gevestigd is in een land van de Europese Unie of in de Verenigde Staten. Het eenheidsbedrag moet van minimaal 50€ zijn. In een eerste fase (90 dagen), vóór enige compensatie van de verzekeraar, moet er naar een minnelijke schikking met de Handelaar worden gezocht. Vallen buiten de garantie: juwelen of waardevolle voorwerpen zoals kunstwerken, digitale gegevens die online moeten worden bekeken of gedownload, goederen voor professioneel gebruik, goederen die via een veilingwebsite zijn gekocht, enz.

Tot 2.500€ /verzekerde/schade/opeenvolgende periode van 12 maanden
Tot 1.000€ /verzekerde/schade/opeenvolgende periode van 12 maanden
Tot 1.000€ /verzekerde/schade/opeenvolgende periode van 12 maanden
Tot 1.000€ /verzekerde/schade/opeenvolgende periode van 12 maanden

Uitbreiding waarborg constructeur (1) (3) (4)

Wat biedt deze garantie? U geniet van een bijkomende garantie van twee jaar (24 maanden) voor alle nieuwe goederen die voor privégebruik of voor huishoudelijk gebruik bestemd zijn, alsook voor alle audio- en videomateriaal betaald met de Kaart.(1)(3)(4)

Wat zijn de belangrijkste uitsluitingen of aandachtspunten? Het verzekerde apparaat moet zijn gekocht met de Kaart, in België of het Groot-hertogdom Luxemburg, vergezeld gaan van een eerste garantie van een duur van 24 maanden, de aankoopprijs moet minimaal 50 Eur. zijn. Omvat geen communicatie- of computerproducten, goederen voor professioneel gebruik, enz.

2 jaar verlenging
Tot 5.000€ /verzekerde/schade/opeenvolgende periode van 12 maanden

Dekking van de vrijstelling van de huurwagen (1) (3) (4)

Wat biedt deze garantie? Vertrek met een gerust gemoed wanneer u tijdens uw vakantie een voertuig huurt, dankzij deze verzekering wordt de franchise, die voor uw rekening is en die in de huurovereenkomst is vastgelegd, gedekt.(1)(3)(4)

Wat zijn de belangrijkste uitsluitingen of aandachtspunten? Deze verzekering komt niet in de plaats van de dekkingen die bij de verhuurbedrijven worden onderschreven, maar biedt u de garantie dat de franchise waarin deze contracten voorzien niet uw verantwoordelijkheid zijn, ...

Tot 10.000€ voor vrijstelling/schade

Beste prijsgarantie (1) (3) (4)

Wat biedt deze garantie? U doet een aankoop en ontdekt snel daarna dat het elders goedkoper is, u kan rekenen op de beste prijsgarantie! Het doel van deze garantie is om u het verschil te vergoeden tussen de betaalde prijs en de prijs die in een ander verkooppunt is geregistreerd voor een identiek splinternieuw product met dezelfde referentie van de fabrikant. (1)(3)(4)

Wat zijn de belangrijkste uitsluitingen of aandachtspunten? Het prijsverschil moet minimaal 50 euro zijn en binnen 30 dagen na aankoopdatum van het gewaarborgde artikel ...

Tot 1.000€ /Kaart/schade/opeenvolgende periode van 12 maanden
Tot 1.000€ /Kaart/schade/opeenvolgende periode van 12 maanden

Andere beschermingen

Bescherming tegen fraude
Met uw American Express Kaart shopt u in alle veiligheid.  Zelfs online.  Werden uw Kaartgegevens onderschept tijdens een (online) transactie?  U kunt gerust zijn: de verrichtingen met uw Kaart zijn integraal en zonder franchise beschermd tegen fraude.  Zowel voor nationale als internationale transacties.

Return Protection
Tevredenheidsgarantie (Return Protection) (1) waarbij u een vergoeding krijgt in functie van het aankoopbedrag, als uw aankoop niet aan uw eisen voldoet.

Tot 300€ per artikel en 1.000€ per period van 12 maanden en per Kaartrekening
Tot 300€ per artikel en 1.000€ per period van 12 maanden en per Kaartrekening
Tot 300€ per artikel en 1.000€ per period van 12 maanden en per Kaartrekening

Jaarlijkse bijdrage

570€/jaar voor de Hoofdkaart

1 gratis Bijkomende Platinum Kaart en tot 4 gratis Bijkomende Gold Kaarten

115€/jaar voor de Hoofdkaart (195€/jaar met bijstand voor 2 voertuigen)

45€/jaar voor de Bijkomende Kaart (eerste Bijkomende Kaart gratis)

65€/jaar voor de Hoofdkaart

30€/jaar voor de Bijkomende Kaart

35€/jaar voor de Hoofdkaart

15€/jaar voor de Bijkomende Kaart

150€/jaar voor de Hoofdkaart

50€/jaar voor de Bijkomende Kaart

120€/jaar voor de Hoofdkaart

40€/jaar voor de Bijkomende Kaart

Voorwaarden voor toekenning van de Kaart

Meerderjarig zijn

Een jaarlijks bruto minimuminkomen van 80.000 euro kunnen aantonen

In geen enkele lijst van wanbetalers opgenomen zijn

Beschikken over een bankrekening in euro bij een bank gevestigd in België of Luxemburg of, bij gebreke daaraan, domicilie (officiële woonplaats) hebben in België of Luxemburg én een domiciliëring (SEPA direct debit) opzetten op een bankrekening bij een instelling gevestigd in de Europese Economische Ruimte.

Meerderjarig zijn

Een jaarlijks bruto minimuminkomen van 37.500 euro kunnen aantonen

In geen enkele lijst van wanbetalers opgenomen zijn

Beschikken over een bankrekening in euro bij een bank gevestigd in België of Luxemburg of, bij gebreke daaraan, domicilie (officiële woonplaats) hebben in België of Luxemburg én een domiciliëring (SEPA direct debit) opzetten op een bankrekening bij een instelling gevestigd in de Europese Economische Ruimte.

Meerderjarig zijn

Een jaarlijks bruto minimuminkomen van 25.000 euro kunnen aantonen

In geen enkele lijst van wanbetalers opgenomen zijn

Beschikken over een bankrekening in euro bij een bank gevestigd in België of Luxemburg of, bij gebreke daaraan, domicilie (officiële woonplaats) hebben in België of Luxemburg én een domiciliëring (SEPA direct debit) opzetten op een bankrekening bij een instelling gevestigd in de Europese Economische Ruimte.

Meerderjarig zijn

Een jaarlijks bruto minimuminkomen van 20.000 euro kunnen aantonen

In geen enkele lijst van wanbetalers opgenomen zijn

Beschikken over een bankrekening in euro bij een bank gevestigd in België of Luxemburg of, bij gebreke daaraan, domicilie (officiële woonplaats) hebben in België of Luxemburg én een domiciliëring (SEPA direct debit) opzetten op een bankrekening bij een instelling gevestigd in de Europese Economische Ruimte.

Meerderjarig zijn

Een jaarlijks bruto minimuminkomen van 37.500 euro kunnen aantonen

In geen enkele lijst van wanbetalers opgenomen zijn

Beschikken over een bankrekening in euro in België of in Luxemburg

Een verblijfsadres hebben in België of in Luxemburg

Meerderjarig zijn

Een jaarlijks bruto minimuminkomen van 25.000 euro kunnen aantonen

In geen enkele lijst van wanbetalers opgenomen zijn

Beschikken over een bankrekening in euro in België of in Luxemburg

Een verblijfsadres hebben in België of in Luxemburg